فرسان الرحمه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نكت من الاخر ....

نكت من الاخر .... Empty نكت من الاخر ....

مُساهمة من طرف TAMER الجمعة يناير 23, 2009 2:29 pm

:مرة واحد عصبى ضرسه وجعه راح للدكتور
الدكتور قاله انت بتشكى من ايه قال له انت شايف الضرس ده قاله ايوه قاله شيل كل الضروس الى حوليه وسيبه زى الكلب لوحده

2:مرة واحد صعيدى سالوه عرف السيفون قال
صندوق فيه حبل لو شديتة ياتلحق تشرب يا متلحقش

3:واحد بيعاكس واحده سوداء يقولها
يا حلاوه البيبسي راحت تفت عليه قال لها وكمان بتفوري

4:واحد قابل صاحبه قاله بقي يا راجل اشوفك امبارح انت و المدام في البلكونة و متسلمش عليا؟؟؟؟؟ قال له لا و الله مش انا

5:واحد بخيل عنده 4 اولاد ..... جاب لهم حته لحمة ، وقال لهم: كل واحد يمضغها ويديها للي جانبه

6:مرة ولد شاف قطة فى الشارع قال لأخوه انا هاخد القطة دى اغسلها و اربيها.اخوه قاله لو غسلتها هتموت و سابه و مشى..... رجع بعد ساعتين لقى اخوه بيعيط وبيقوله القطه ماتت.... قاله مش قولتلك لو غسلتها هاتموت ، قاله ماماتتش و انا بغسلها ماتت و انا بعصرها

7:واحد سافر الكويت وجد كل الاسماء بوحمد - بوفهد - بوفيراس

راح مسمى نفسه بوكيمون

8:مرة واحد بتاع فيديو جيم مات كتبوا على قبره game-over

9:عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده

10:مره واحد سرق فرخه وراح عند البحر نضفها وكلها جه الضابط وقاله انت سرقت الفرخه قاله لا يا باشا قاله الضابط والريش ده؟ قاله دى نزلت تستحمى و قالتلى اخلى بالى من الهدوم

11:مرة اتنين ستات عواجيز نفسهم يتجوزوا فراحوا النادي وقالوا اول ولد حيعدي حنقوله، و لما عدى واحد، واحدة منهم قالتله: تتجوزني يا امور؟ قالها: ده انا اتجوز كلبة ومتجوزكيش! التانية راحت قايلة: هوهو

12:مرة واحد غبي حب يطور الطيارة الهليكوبتر فك المروحة وركب بدالها تكييف

13:مرة ظابط طلع على المعاش فتح محل حلويات سماه التورتة في خدمة الشعب

14:مرة واحد ندل ركب اتوبيس شاف واحدة قاعدة، بصلها بصتله، غمزلها غمزتله، قالها انزلي المحطة اللي جاية، نزلت راح قاعد مكانها

15:فريق نمل بيلعب ومن ضمنهم صرصار لية...؟ لاعب اجنبى

16:مرة اتنين أغبية كانوا ماشيين في الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته

17:
واحد بيقول لمراته انا عاوزك تعرفى انا كلمتى فى البيت زى الساعه قالتلها نعم ياخويا قالها لا بتقدم ولا بتاخر

18:سواق تاكسى نايم فى البيت دخل ينام فمراته داخلت تتاكد انها نايم وفتحت الباب براحه وقفلته تانى براحه راح نداه عليها وقاله افتحى واقفلى تانى

19-ليه الصعيدى بيلبس شربات خضرا علشان خضرا بتلبس شراباته

20-واحد اتجوز صينيه قدم عليها الشاى

21- سباك حلف فى فرح بنته ما حد ينقط

22-واحد بيقول لمراته انا بحب فيتراك ده قوى مراته قالتله وانا بحب محمود ده قوى قاله بس فيتراك ده مربى قالتله ومحمود ده عسل

23-مهندس كمبيوتر لقى الدنيا حر فتح الوينوز

24 :اتنين مجناين عاوزين يلعبو لعبه الجزار واحد قال انا هبيع وانت ادخل اشترى منى جه صحبنا قاله ممكن اتنين حاجه ساقعه قاله ياعم ده محل لحمه مش بنيع حاجه ساقعه بص انت بيع وانا هشترى وانت بعلى دخل صحبنا قالو سلمو عليكم قالو عليكم السلام قالو ممكن 2 كيلو لحمه قالو جبت الازايز الفضيه

25- اربعه صعيده لعبوا استغميه من 7 سنين من يومين لقيوا واحد

واخيررررررررررا نكت عرسان \\\\\\\\\\\

في واحد حلو حلو حلو اجوز وحدي حلوي حلوي حلوي خلفو مرتبان عسل

واحد اصلع تزوج وحده صلعاء خلفوا ولد سموه شعراوي

في مرة أستاذ تاريخ اتجوز معلمة جغرافية جابوا ولد سموا أطلس

واحد عصبي اتزوج وحدة اعصبية خلفو ولد مش طايق نفسه

مرة مدرس ومدرسة تزوجوا كتبوا كتابهم على السبورة

مرة واحد طويل طويل طويل اتزوج وحدة طويلة طويلة طويلة خلفوا ولد لسة بيطلعوه من بطن امه

مرة واحد طويل طويل طويل اتزوج وحدة طويلة طويلة طويلة خلفوا ولد بيبيع لبان للطيارة

واحد مشغول مشغول مشغول تزوج وحده مشغوله مشغوله مشغوله جابو ولد مش فاظيلهم

مرة واحد عنيد عنيد عنيد اتزوج وحدة عنيدة عنيدة عنيدة خلفوا ولد مرضيش يطلع من بطن امه
مرة واحد كريم كريم كريم اتزوج وحدة كريمة كريمة كريمة خلفوا ولد ادوه للجيران

مرة واحد بخيل بخيل بخيل اتزوج وحدة بخيلة بخيلة بخيلة خلفوا ولد حطوه بالبنك

مرة واحد وسخ وسخ وسخ اتزوج وحدة وسخة وسخة وسخة خلفوا ولد رموه بالزبالة
TAMER
TAMER
Admin

الاوسمه : نكت من الاخر .... 5

https://forsan.hooxs.com

- مواضيع مماثلة